torstai 17. maaliskuuta 2011

Himotuksen uhrina

 Aikoinaan himotuksen uhrina hankin OPI Designer Series Royal lakan.


Aivan mahtava, yksi parhaista lakoistani! Mustikka-violetti jossa mahtava shimmeri! Tämä on vanhempi sävy, varmaan kannattaa eBaystä metsästää jos ihastuit.


Aina välillä ( usein ) sanotte minulle että blogini aiheuttaa pahemman laatuisia ostohimotuksia. Kyllä niitä minäkin saan muiden blogeista! 
Virve esitteli Diorin Cannage paletin joka jäi kummittelemaan mieleen. Katselin tätä netistä mutta 70 e kiskurihinnat huuto.netissä ovat minulle liikaa koska tiedän tämän maksavan taxfreessä puolet vähemmän. Tosin tyhmähän ei ole se joka pyytää...



...vaan se joka maksaa. Mutta en minä tästä seitsemääkymppiä maksanut vaan sain tämän taxfree tuliaisena. Kiitokset vielä :)


 Paletissa on ihania iridescent värejä, enemmän tykkään normaaleista mutta paletti itsessään on niin kaunis ja monipuolinen. Parhaat värit ovat punertava violetti ja sininen. Myös nudepuoli on ihana!
Postaan myöhemmin kuvia meikeistä. En ole käyttänyt tätä vasta kuin pari kertaa ja saanut vain huonoja kuvia aikaan.


Ja eihän ne siihen loppuneet. Sanni aiheuttaa minulle rahanmenoa jatkuvasti. Tällä kertaa IsaDoran huulipunan muodossa.
Söpöt huulipuna kuvat saivat hakemaan tuotteen Sokokselta 13 e ja rapiat hintaan.
IsaDoran Jelly kiss huulipuna, sävy Lilac tulle



Tämähän on niin ihana. Jellypuna liukuu huulilla ihanasti ja punan korkissa on magneetti jolla puna loksahtaa kivasti kiinni. Näin minua taas vietiin.


Mitä olette hankkineet blogien innoittamana?

18 kommenttia:

  1. Huh mistä sitä aloittaisi.. Suurimman osan diorin paleteista ainakin. Lakkoja paljon... Temptalian mukaan teen aina mac hankinnat. Pahimpia on sellaset kuten pretty random blogi joka esittelee harvinaisia ja kauan sitten lopetettuja lakkoja joita hänkin metsästää koirin ja kissojen kanssa. Kiva himoita sitten sellasia. Ikuisella himotuslistalla on opin creme de menthe ja misan silk robe...

    VastaaPoista
  2. No siis Ostolakossa-blogi on aieuttanu mulle pieniä rasva ja meikkikuluja, mutta syyttävin sormi osuu tähän sun blogiin ja oon nyt totaalisen innostunu kynsistä. Aina oon ollu kova lakkaamaan mutta nyt oon intoutunu koristeluistaki. :D Ja mun ennen suht normaali 10lakan kokoelma on yhtäkkiä kaksinkertaistunu. :D Kiitos sulle ja mahdottoman hienolle blogillesi. :D

    VastaaPoista
  3. Minähän hankin sen Urban Decayn Naked paletin!!! :D Itse löysin sen eBaysta myyjältä joka ei pyytäny kiskurihintaa. Maksoin omastani postikuluineen noin 55 euroa. Se on kallein blogien aiheuttama himotus.Nii ja ne Chez Delaneyn laatat! Se D-sarja oli pakko ostaa. :D Onhan sitten noita kynsilakkoja yms. mut ne on ollu edullisia.

    VastaaPoista
  4. Mitä enemmän mä lueskelen kynsiblogeja niin sitä isompi hamsteri minusta pääsee valloilleen. Kunhan joskus rikastun (sitä odotellessa) niin investoin muutamaan konad-laattaan. Muutama kuukausi sitten en edes tienny että on olemassa fimoja joita kynsillekin laitetaan.Nyt minäkin olen muutaman fimopötkylän omistaja.

    VastaaPoista
  5. Aivan upea tuo Diorin paletti :) Onko kukaan menossa laivalle ja haluaisi tuoda sen mulle tuliaisina? ^_^

    VastaaPoista
  6. Mitähän en olisi hankkinut...lista on valtaisa mitä olen.

    Ihana lakka ja upea paletti, odotan meikkikuvia!

    VastaaPoista
  7. No esimerkiksi ton huulipunan meinasin hankkia.. :DD Mutta sun innoittamana monet kynsilakat himottavat, Virven ansiosta monia hyviä tuotteita on myös löytynyt. :)

    -Chatte

    VastaaPoista
  8. Öh, tuota, lähes kaiken omistamani kosmetiikan. :)

    VastaaPoista
  9. Alettuani lukea blogeja kosmetiikkavarastoni ovat lähes kolminkertaistuneet. Viime ostokset, joita olen hankkinut blogien innoittamana, ovat mm. se Lorealin uusi putsari, missä on se silikonityyny mukana, Isadoran inliner sävy blondie, max factorin FLE, Mavala mavadry, Maybellinen vihreä kynsilakanpoistoaine yms :)

    VastaaPoista
  10. Weezer: Cdm olis ihana...

    Karhunvatukka: Ole hyvä :D

    Minna: Ei ole ollut liian kallis kyllä :)

    Hansku83: Fimot on ihania <3

    Anonyymi: Sen osto on hyvä syy matkailla ;)

    milipili: Tänään tein sillä älyttömän hienon meikin, se on niin ihana paletti!

    Chatte: Huulipuna on aina hyvä ostos :) tuo tulee käytettyä nopeasti kun on niin nätti väri.

    .Nekku.: :D

    Anonyymi: Ennen innostukset tuli lehdistä, nyt blogeista ;)

    VastaaPoista
  11. Mä olen ostanut vaikka mitä blogien innoittamana. Viimeksi tänään tuli hankittua Olivin kosteuttava suihke ja puhdistusmaito. Aiemmin on tänne jo eksynyt se antioksidanttivoidekin ;) Huomenna pitäisi hakea Madaran yrttidödö :P

    VastaaPoista
  12. ... ja ensi viikolla käyn luultavasti katsastamassa nuo Isadoran jellypunien sävyt ... että silleen .... ;D

    Arvaapa muuten mitä! Mulla on crackle lakka :D Tuli Cesarin geelitilauksen mukana. Jotkut korkeammat voimat ovat varmasti kuulleet crackle-nipotukseni ja sellainen eksyi nyt tännekin ihan omin neuvoin :P

    VastaaPoista
  13. Näyttääpä hyvältä tuo huulipuna! Kynsilakat saapui eilen (jo!!) perille, joten kiitos sulle vielä oikein paljon!

    VastaaPoista
  14. Mulla olis yks postausidea, eli miten huollat meikkisiveltimiäsi? Ite olen ihan hukassa, haluaisin pitää ostamani uudet siveltimet kunnossa... olisin tosi kiitollinen jos viitsit tämän toteuttaa:)!
    + tuo pinkki huulipuna on supersöpöä!!

    VastaaPoista
  15. Jooh ostin kans ton saman Isa Doran huulipunan :D on se vaan niin ihana<3

    VastaaPoista
  16. Pollari: Kaikki tuttuja ja hyviä tuotteita :D hyvät hankinnat olet tehnyt ;)
    Huomasin että Cesarissakin on kräklejä :) nyt pääset kokeilemaan, muistahan kertoa mitä tykkäsit!

    H: Kiitos sinulle :)

    Anonyymi: Voin toteuttaa, kiitos ideasta :)

    Anonyymi: Se on kyllä suosittu :)

    VastaaPoista
  17. Ui vähänkö ihanalta näyttää Lilac Tulle sullakin....!

    Royal-lakkakin on aivan superherkku.

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥