tiistai 28. helmikuuta 2012

Pink Creme

Nubar Pink Creme lakkaa olen himoinnut jo vuosia. Nyt vasta sain tilattua sen Nail De Royalesta, tai siis onhan tästä jo aikaa :)


Lakkaa 2 kerrosta, levittyi tosi hyvin ja kuivuu nopsasti. Hyvä valinta kesäksi, tälläinen pastellinen väri korostaa ihon rusketusta ja nyt talvella kun rusketusta on 0, lakka tekee ihosta silti kivan värisen. Minä siis tykkään, ihan perusväri mutta silti niin ihana ja himotuksen arvoinen. Kiitos siis F!


Onko tämä sellainen peruspinkki vai onko tässä sitä jotain?

17 kommenttia:

  1. Aivan ihanan sävyinen pinkki!!! Tarvis löytää joku vastaava itselle. :)

    VastaaPoista
  2. Aika hauska, viileä pinkki. Onko ideaa jostain dupesta, jos ei jaksaisi ryhtyä tilauspuuhiin (käsittääkseni Nubaria ei Suomessa myydä)?

    PS. Kiitos hienosta blogista, olen seurannut jo pitkään...

    VastaaPoista
  3. Tässä pinkissä on ehdottomasti sitä jotain. Oon pitkään etsinyt just tän tyylistä, mut usein on liian pinkkejä. Vähän aika sitten ostin Isadoralta vaaleanpunaisen, mut se on kyllä taas liian hailakka. Tää lakka sen sijaan on täydellisyyttä <3

    VastaaPoista
  4. Ihana pinkki! Perus, mut on tossa sitä jotain. Tekis mieli itteki tilailla ;)

    VastaaPoista
  5. Oi kuinka ihana vaaleanpunainen!! (: Millaiset postikulut tuolla Nail De Royalessa muuten on? Vaikuttivat kivoilta sivuilta ja OPI:akin löytyi. (:

    VastaaPoista
  6. Eeva: Kiitos :)

    Crystal: Thanks :)

    Lissu: Ole hyvä, äkkiä tulee mieleen China glazelta Pink underground dupena...tai Second-Hand silk Chinalta.

    Anonyymi: Niin on :)

    Luru: Suosittelen :)

    Sminkan: Thanks :)

    Anzq: Oisko 38 dollaria jotene nt ilaa enää jatkossa, ylitti tullirajat niin että poksui :(

    VastaaPoista
  7. Ite en hirveesti tykkää... :/ mulle toi väri tuo mieleen lähinnä sellaset oksettavat pissikset D:

    VastaaPoista
  8. Toi olis kyllä must have lakka. Onkohan mulla vieläkään peruspinkkiä lakkaa. Omasta blogista voisin sen kyllä tarkastaa, mutta nyt ei jaksa. :D hui kun oli kalliist postarit! Ajattelin jo, että voisin tilata tuolta vähän nubaria..

    VastaaPoista
  9. Uudet lakat kelpais, mutta oon ostolakossa siksi, että Sigman tilaukseni joutui tulliin ja tuli vähän kalliimmaksi :D

    VastaaPoista
  10. eerika: Tilaa muualta, tilaus jäisi tulliin :( p*ska paikka nykyään!

    Kätsy Kissa: No voi ei, sehän ei ole mukavaa :(

    VastaaPoista
  11. Joo ei, tulliin en halua! Liika vaiva. Mulla on nubarien tilaus jäänyt, kun en oikein tiä mistä tilata. Cesars myi loppuun tuotteensa, niin onko vinkkiä muista kaupoista?

    VastaaPoista
  12. ^Tarkoitat sitä Virolaista kauppaa? Cesarilla ei ole ollut Nubareita. Mä ostan eBaystä, nyt lyö niin tyhjää etten muista mistä muualta saa...en ole hirveästi nyt niitä ostanutkaan...mutta eikös LookFantasticilla ja BeautyBayssä ole kans Nubskuja?

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥