sunnuntai 5. elokuuta 2012

Express Yourself

Express Yourself on Color Clubin Pride homokokoelman violetti lakka. Tätä laitoin 2 kerrosta, kolmannella saa väristä vähän syvemmän ja tasaisemman jos kyntesi ovat tosi pitkät. Laitan yleensä ohuita kerroksia. Lakka kuivuu aika nopeasti ja on satiinipintainen kuivuessaan, kiillon saa päällyslakalla.



Homokokoelman lakat ovat ihania, tuo korkki on niin hauska! Alunpitäen innostuin lakkaamaan tällä koska kaverini lakkasi tällä ja ne violetit kynnet olivat niin hienot. Terkkuja, kiva kun kyläilit! IVM!

Koristeluihin Sally Hansenin Bling-tastic lakkaa joka on näitä Gem Crush lakkoja. Turkoosi glitterlakka jossa seassa isompia hopeita glittereitä. Nätti mutta hanurista poistaa.



Water Decals tarrat CesarsShop kuten myös Art liner + timantit...





Ai niin ja mies sanoi seuraavana päivänä kun lakkasin jollain muulla lakalla...miksi poistit ne eiliset kun ne oli niin nätit?! WTF...kerrankin mulla on siis ollut nätit kynnet kun yleensä ne on järkyt tai ihmeen väriset tai aika räväkät taitaitai...

14 kommenttia:

  1. Todella ihanat nuo kynnet! <3 Itekin olen himoinnut noita Gem Crush -lakkoja mutta ne on aika kalliita kuitenkin... Glitterilakkojen poistaminen on tosiaan usein melko rumia sanoja aiheuttavaa touhua. :D

    VastaaPoista
  2. Sun lakkaukset on tosi hienoja, enkä mitenkään vertaa niitä omiini, mutta mä oon kesällä lakkauksiin innostuttuani kalastellu mieheltä kommentteja ja kaikenlaisia tuomioita on tullut että kynnet näyttää syöpyneiltä tai milloin miltäkin vammamekanismin uhrilta. Viimeisimmät kynnet olivat hänestäkin jopa hienot...

    Tosiaan sulla on paljon hienoja lakkauksia. Pystytkö pitämään omat kynnet noin pitkinä vai onko siinä rakennetta?

    VastaaPoista
  3. SuperHottis: Kiitos :) kiva kun kommentoit pitkästä aikaa. Glitterit on ihania mutta ei tule käytettyä niin usein kun haluaisin, juurikin sen poistamisen takia ;)

    E-S: Omat kynnet on :) miehiltä tulee kommentteja, eilisistä eräs mies sanoi että mitä sulla on kynsissä...mä että pilkkuja :)

    VastaaPoista
  4. Vau! Sä olet jaksanut taas väkertää :) Mä laitan useasti miehen koristelemaan mun kynnet, koska olen itse niin laiska :DD

    VastaaPoista
  5. Kiva oli kyläillä! IVM 4ever

    VastaaPoista
  6. Hienot kynnet, mutta minusta on todella loukkaavaa tehdä homokokoelma kynsille. Eivätkö homot enää ansaitse käyttää samoja kynsilakkojakaan kuin heterot?

    VastaaPoista
  7. Kätsy Kissa: Eikä, MISTÄ tuollaisia miehiä löytää???

    IVM: Ihanaa :D

    Lilli: Mä en ainakaan ajattele samalla tavalla kuin sinä...minusta tässä ei ole mitään loukkaavaa? Mulle on ihan yksi lysti mistä kukin tykkää ja mitä lakkoja käyttää.

    VastaaPoista
  8. On kyllä todella nätit kynnet. :)
    t:yksPitkäkyntinen

    VastaaPoista
  9. Mahtavan värinen lakka! Mä ostin juuri tuon sarjan oranssin, ja se on aivan valtavan upee neon oranssi!! Että vinkkinä vaan muille, jos sellaista etsii :D

    VastaaPoista
  10. Loukkaavaa on minun mielestä kutsua tätä kokoelmaa homokokoelmaksi. Eikö se voisi olla ihan vain Pride-kokoelma, niin kuin sen nimi oikeastikin on? Anteeksi, en halua ärsyttää ketään, mutta vähän loukkaavan nimityksen olet keksinyt(?).

    VastaaPoista
  11. Mä näen ton pride-kokoelman ihan vaan pride-kokoelmana, ei tuo nyt yhdenvertaisuutta edistä mutta ehkä joku kunnianosoitus. Mutta kuulostaa todella typerältä kutsua sitä homokokoelmaksi :D

    VastaaPoista
  12. Pitkäkyntinen: Kiitos :)

    Mia: Se on todella upea kyllä :)

    Emmy: :)

    Mawwi: Minä en näe sitä loukkaavana jos joku sitä sanoo homokokoelmaksi :)

    VastaaPoista
  13. Oon lakannu vain kahdesti omalla Gem crush lakallani, en meinannut saada varpaankynsistäkään pois, rasittava!

    VastaaPoista
  14. Haha, mä olen opettanut sen tähän :D Olen aina ollut itse aivan surkea piirtämään mitään, mikä näkyy myös kynsissäni, joten kätevämpi nakittaa hommaan joku jolla on lahjoja ;)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥