torstai 18. lokakuuta 2012

Skyfall

Ihanaa, OPI Skyfall eli Bond kokoelman lakat saapuivat perille toissapäivänä. Nämä ovat ihania, tykkäsin kaikista. Ei tule ylläreitä kun valitsee hyvien swatchien perusteella mitä ostaa. Odotin näitä todella kovasti. Pitkästä aikaa himoittu OPI kokoelma. 


Ensin kynsille Skyfall. Tosi tumma vampy punainen, taittaa ruskeaan selkeästi mutta yleisilmeeltään punainen. 2 kerrosta. Mulla on vielä geelilakkaus aluslakkana.

Skyfallissa on creme koostumus. Hyvä levittää. Aina olen tyytyväinen OPI lakkoihin. 

Nimettömiin The Living Daylights. Hex glittereitä värittömällä pohjalla. 



Millähän seuraavaksi? 2 muuta Bondia odottaa. Harmi kun ei saanut tilattua kuin 4 lakkaa tullirajan takia. Tilasin siis TransDesignistä. 

Olen lomalla ( viimeinkin ) mutta en seuraavaa kahta viikkoa....ei edes huvita lakata kynsiäkään! Mutta postailen tässä...nauttikaa syyslomasta te onnelliset joilla loma...

Palataan Bond tunnelmiin, ostitteko muuten Bond lakkoja? Tykkäättekö Bondista? Minä itse olen suuri Bond fani, ollut jo siitä asti kun muistan niitä isän kanssa katsoneeni. Ja Roger Moore on paras Bond :)

19 kommenttia:

  1. Minä olen katsonut elämäni aikana tasan yhden Bondin, mua ei jotenkin nappaa yhtään se elokuvatyyppi. Bond-kokoelmassa on kyllä ihania lakkoja, mulla on niistä kuusi :)

    Jäin miettimään tuota mainitsemaasi tullirajaa... Itse en ole TransDesignin tilausten kanssa välittänyt tuon taivaallista tullirajoista vaan olen aina tilannut tyynesti sen kahdeksan lakkaa, eikä ole ikinä jäänyt paketti tulliin. Jos se kuitenkin jäisi, niin se alv 23% ei loppujen lopuksi nosta yhden lakan hintaa paljoakaan, kun taas pienemmän tilauksen kanssa postikulut ovat suhteessa paljon suuremmat - ja se vasta nostaakin lakkojen hintaa :-/

    VastaaPoista
  2. ^Hui miten olet uskaltanut :D mulla on kerran jäänyt TD tilaus tulliin, se ylitti rajan ihan pikkuisen. Täällä ei ole edes enää tullia ja en jaksa selvitellä niitä joten otan aina varman päälle :)

    VastaaPoista
  3. Tullilla on nettitullaus käytössä, joten pakettia ei tarvitse enää noutaa mistään Tullin pisteestä.

    VastaaPoista
  4. ^Kiitos tiedosta :) en ole perehtynyt näihin asioihin kun en halua tapella tullin kanssa mistään ;)

    VastaaPoista
  5. Mä tilasin kylmän rauhallisesti koko sarjan TD:ltä. Voin raportoida miten käy :D Mutta laskeskelin samaa, että ei se hinta kovin paljoa nouse, vaikka joutuiskin maksaan alvin ja tuontitullin (olikohan 6 %). China Glazen ym. kanssa oon ollut tarkka, mutta Opia saa muuten tilattua kerralla niin kovin vähän.

    Niin, ja Bondit on legendaarisia! Silti Daniel Craig uudistajana vie potin :)

    VastaaPoista
  6. Mie tilasin ebaysta, löysin jenkeistä halvalla myyvän!
    Koklailin ekaksi tuota The Living Daylightsia ja voi järkytys miten hankala se oli saada pois. Laitoin vielä joka kynnelle kaksi kerrosta!
    Oon ennenkin tuskaillut noiden glittereiden kanssa mutta tuo lakka oli kaiken huippu. Lopulta sain viimeiset hileet pois kynneltä puukolla vuolemalla=)
    Meinasin heittää lakan jo ikkunasta pihalle hermostuneena mutta ehkä sitä voisi käyttää sinun tapaan vain osalla kynnestä!
    Anu

    VastaaPoista
  7. joo minä ja äiti ollaan ehdottomasti sitä mieltä että roger moore on se oikea bond! se uusin on ihan vladimir putinin näkönen (meillä on ollu äitin kans tarkka analyysi aiheesta :D)

    VastaaPoista
  8. Meinasin tuon glitterin ostaa, mutta siinä olevan beessin/oranssin väri ei miellytä, en tiiä miksi =)

    Tuliskohan nää Sokoksiin, voisi tarkistaa sävyt livenä.

    t:milipili

    VastaaPoista
  9. Mulla on jäänyt vain yksi tilaus tulliin koko kynsilakkahulluuteni aikana, ja se oli itse asiassa juurikin tuo Bond-kokoelma. Sitä ei tarvinnut itse hakea mistään, riitti kun netin kautta tullasi ja maksoi alvit verkkopankissa. Postinjakaja toi paketin muun postin mukana seuraavana päivänä :)

    Eikä toi mun Bond-kokoelmanikaan olisi jäänyt tulliin, jos siihen olisi merkattu edes vähän uskottavampi arvo päälle, vaikkapa $42 tms, sen sijaan että siinä luki $9.95... 12 pulloa kynsilakkaa painaakin jo sen verran, että kymmenen dollarin hinta vaikuttaa epäuskottavalta.

    Kannattaa kyllä ainakin TD:ltä tilata niin paljon kuin flat rate boxiin mahtuu, sillä vaikka esim. yksi kymmenestä paketista jäisi tullin haaviin, niin säästö on silti todella merkittävä, kun postikuluja per lakka tulee suhteessa niin paljon vähemmän. Tosin vuodenvaihteessahan se alv/tulliraja laskee, joten sen jälkeen ehkä minäkin olen varovaisempi.

    VastaaPoista
  10. Niin siis ja se Bond-kokoelma tuli yhdeltä eBay-myyjältä, ei TD:ltä. :) TD:n pakettien kanssa on ollut toistaiseksi aina onni myötä *kop kop*

    VastaaPoista
  11. TD merkkaa paketin päälle arvoksi aina 4,95$ :O Eilen tuli tilaus sisältäen 9 lakkaa; 3 OPI Bondia, 3 Orlya, CG, Essie ja Seche Vite. Ei ole ikinä tulliin jäänyt. :)

    Ja kaikki vanhemmat James Bondit olen muistaakseni nähnyt, ja Roger Moore on munkin lemppari! Mulla oli ala-asteella jopa Bond-leikekirja. :DD

    VastaaPoista
  12. BlackReef: Daniel on niin seksikäs <3 miten te uskallatte kokeilla, ihan hulluja olette :))

    Anu: No joo, mullahan on nämä vieläkin kynnellä mutta tiedän että on järkky poistaa, siksi en missään nimessä laittanut kuin yhteen kynteen. Osanottoni :D

    strange: Mutta Daniel on hyvännäköinen, pitää googlettaa se Putin...HMM, Ahah, ei ole kovin... :D

    milipili: Aika kivasti välkkyy tää glitteri, ei ole liian oranssi ainakaan :) voit sä multakin tulla kokeilemaan jos haluat :)

    Papu: Kun mulla jäi TD paketti tulliin niin mun piti hakea se sieltä ja avata tulliukon nenän alla. Ja se kuulusteli miksi olen tilannut kynsilakkoja ulkonailta että eikö niitä saa suomesta. Se oli pelottava setä =D

    Celia: Voi ei, mulla voisi olla nykyään Bond leikekirja O_O

    VastaaPoista
  13. Bond leffoista en välitä yhtään, mutta OPI:n kokoelma on kyllä onnistunut. Niin paljoa ei kyllä tämä kokoelma houkuta, että hankkisin siitä itselleni jotain, mutta en silti sano ''ei koskaan'' :)

    VastaaPoista
  14. ^Ei kannata sanoa "ei koskaan", itseäkään ei joskus houkuta joku kokoelma yhtään mutta jossain vaiheessa myöhemmin tulee aina himotuksia...

    VastaaPoista
  15. Die Another Day näyttää todella upealta lakalta!

    On vain yksi "oikea" Bond - se alkuperäinen ja karismaattinen Sean Connery - muut vain näyttelevät! Daniel Craig on pliisu ja väritön.

    VastaaPoista
  16. ^Kiitos :) Sean on todella karismaattinen :)

    VastaaPoista
  17. Hei! Tarvitsisin apua OPI lakkojen kanssa.. Niittäin tilasin ebaysta koko tämän Bond-kokoelman, ja aloin vähän huolestua, sainko aitoja lakkoja. :( Sinulla näyttäisi olevan tätä sarjaa, joten ajattelin kysyä, millaiset ne varoitusmerkit sinun pulloissasi takana on? Itse sain pullot, joissa on neljä merkkiä, kuten uusissa kuulemma nykyään onkin, mutta niiden järjestys taitaa olla väärä. Jos siis sitä järjestystä ei ole hiljattain muutettu. Näissä minun lakoissani on ensimmäisenä sellainen ympyrä, jossa on nuolet, toisena liekki, kolmantena kuva, jossa on jonkinlainen kirja ja käsi, viimeisenä 24M.

    VastaaPoista
  18. Tuulia: Ihan samat merkit on mullakin :) ja samassa järjestyksessä. Joten aitoja varmasti ovat jos oli luotettava myyjä ja ok hinta.

    VastaaPoista
  19. Kiitos paljon! Tuo oli viimeinen huolenaiheeni lakkojen suhteen, joten kiitos tästä tiedosta! En ole aiemmin ebaysta ostanut ja alkoi kyllä vähän epäilyttää, mutta onneksi turhaan. Ja netissä on kaikki kuvat lakkapulloista tietty siitä oikealta puolelta niin oli pakko löytää joku jolta kysyä.:) kiitos! :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥