tiistai 10. maaliskuuta 2015

Maaliskuun 2015 LivBox

Jes ihan kiva että olen taas ekassa erässä LivBoxin tulossa. Jos et siis halua spoilaantua ja saat oman boxisi mahdollisesti huomenna, älä lue tätä postausta! 

Maaliskuun LivBoxin teema on Valoa kevääseen. Paperi on ihana mintunvihreä ja musta paperisilppu vaihtunut valkeaan. Kivaa saada tämä tällä kertaa normaalia isompi ylläriboxi. Vähän spoilaannuin päivällä että sieltä on Dovea tulossa...


Maaliskuun boxi nopeasti esiteltynä, kohta pitää lähteä taas käsikirurgille..


Tuoksusamplet
Chloé Love Story ja Calvin Klein Reveal Men. Itse käytän samplet, mies ei tajua.

Bangerhead Fresh Me Up! virkistävä ja tuuheuttava kuivashampoo. Kuivashampoille on aina käyttöä, käytän tuuheuttamassa tyveä rokkikampauksiin ;D Täysikokoinen 200 ml.

Rimmel Provocalips kaksivaiheinen huulipuna. Pysyy tuhrimatta 16 tuntia. Tämä on kaksipäinen, molemmissa päissä vaahtomuovisivellin. Ensin laitetaan intensiivinen, voimakas väri jonka annetaan kuivua. Toisesta päästä kirkas kiilto joka lukitsee värin ja kosteuttaa huulia. En tiedä onko pinkki mun sävyni, mitä muut sai? Vaihtareita?? Uutuustuote, täysikoko. 

Dove Oxygen & Moisture shampoo ja hoitoaine. Onko tämä joku uusi Doven sarja vai vanha? Tämä antaa kosteutta, eloa ja kiiltoa. Ja happea hiuksille?? Hassu! Dove ei merkkinä kiinnosta mutta kyllä nämä käyttää. Matkakoot 50 ml. 

NailFix YummyGummy -kynsinauhaöljy. Tämä olikin piilossa enkä ensin huomannut tätä. Ihana kynsinauhaöljy CesarsShopista, tuttu tuote. Cesars on LivBoxin uusi yhteistyökumppani. Pipettimallinen kevyt ja nopeasti imeytyvä kynsiöljy vaikka päivittäiseen käyttöön. Täysikoko 15 ml. 

Lumene Bright Now Vitamin C voidegeeli. Normaalille ja sekaiholle, kontrolloi kiiltoa, häivyttää ihohuokosia ja kosteuttaa. Hyvänkuuloinen voidegeeli, saatan jopa käyttää! Täysikokoinen 50 ml.

Mitäs piditte boxista? Tämä tykkäsi, todellakin hintansa arvoinen ja tällä kertaa tosi kukkurallinen boxi täynnä asiaa :) tutustun sisältöön tarkemmin illemmalla :)

Oman boxin saat tilattua LivBoxin sivuilta :)

39 kommenttia:

  1. Mulle tuli kynsiöljyn ja Rimmelin sijaan Herbinan Kaura-suklaa vartalokuorinta ja Isadoran näytekokoinen ripsari, joten koin että tuli itselle mieluisammat vaihtoehdot :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olishan tuo IsaDora kelvannut mutta hyvä näinkin :) kyllä noille käyttöä löytyy:)

      Poista
  2. Mäkin tykkäsin kovast tästä boksista. Varsinkin jos tuo Lumenen voidegeeli tekee sitä mitä lupaa. :D Itse sain punaisen huulipunan, jota salaa toivoinkin! Vielä kun uskaltaisi käyttääkin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi se punainen näytti ihanalta! Mutta olen kuullut miten pysyviä nämä Rimmelit ovat joten ei ehkä voi laittaa vaan vähän kevyesti...mutta rohkaistu vaan, punainen näyttää aina tosi hyvältä!!

      Poista
  3. Oi ihana tuo pinkki sävy Rimmeliltä! Mä sain sävyn Skinny Dipping, täysin nude, ei sovi mulle oikein yhtään. Mutta testattu on, kestänyt nyt 6 tuntia ja oon syönyt ja juonutkin välissä ja tuntuu kevyeltä huulilla. Näitä pitää osta aiinakin pinkkinä ja kirkkaanpunasena, se on varma!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haluatko vaihtaa? Mä en varmaan tykkää näin pinkistä :D

      Poista
  4. Sama tuli miullekin. Värisävy Provocalipsissa oli vaan eri.
    Tuo kynsinauhaöljy tuoksuu huumaavan ihanalle :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se kyllä tuoksuu tosi ihanalta! Mulla on näitä monen muun tuoksuisenakin :)

      Poista
    2. Miulla on kanssa 3-4 muuta, mutta ne ei tuoksu näin voimakkaasti :/

      Poista
  5. Itse sain todella intensiivisen punaisen. En tiedä onko sekään oma värini. En ole kovin rohkea käyttämään huulissa mitään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Punainen on kyllä aika rohkea :) mutta se näyttää tosi hyvältä!

      Poista
  6. Avasin myös juuri omani, ja ahhh mitä ihanuutta se oli pullollaan! Sain samat tuotteet kuin sinäkin, paitsi että huulipunakeiju valitsi minulle taas ruskean sävyn. Pah, en tykkää enkä varmaan saa käytettyä (mutta menin jo kokeilemaan, joten ei ehkä vaihtarit enää onnistu). :< Mitä tykkäät noista hajuvesistä? Itse olen aivan fiiliksissä tuosta Love Storystä. Chloé taitaa kyllä olla nykyään suosikkini hajuvesivalmistajista, sillä kaikki kokeilemani ovat olleet aivan ihania. *_*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin vaihtaa avattuunkin kun kuitenkin desinfiointiaineella sen pyyhin. Mä en ole avannut omaani. Jos Chaos ei tuossa ylempänä halua vaihtaa niin voisin vaihtaa sun kaa :) en ole vielä kokeillut mutta yksi Chloén minipullo mulla on ja vaikka en tykkää kukkaishajuvesistä niin se oli kyllä ihana :)

      Poista
    2. Passaa! Viskaa sähköpostia tiinajsipola ät gmail.com, jos haluat vaihtaa. :)

      Poista
    3. Jees minä laitan viestiä kunhan Chaos vastaa :)

      Poista
  7. Tosi kiva boxi <3 mulle tuli kaksi boxia, en tiedä mitä siellä Livboxin päässä on tapahtunut mutta ei haittaa. :D Annan kaverille toisen. :)

    Oon todella innoissani tosta Lumenelta, kuulostaa just sellaselta mitä mä oon tarvinnut jo pitkään. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä...mikä ylläri :D ja tosi kiva ylläri kaverille! Lumene kyllä ehdottomasti menee testiin. Voi olla tosi hyvä voide kesällä jolloin ihoni ei todellakaan kaipaa mitään rasvaista vaan ennemin geeliä :)

      Poista
  8. Tykkäsin ja suurin osa tulee käytettyä.Ihana tuoksu tuossa kynsinauhaöljyssä,Dove sarjan tuotteet minun tietääkseni uutuus

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuoksu on ihan mieletön ja on nuo öljyt ihan hyviä. Sellaisia hyvin kosteuttavia, pipettiä tosin kannattaa varovasti käyttää :) mutta hyvin saa yhdellä pipetillä monta kynttä öljyttyä.

      Poista
  9. Vitsi, huulilakka ja kynsiöljykin olisivat olleet tosi kivoja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ne kelpaa :D molemmat vaihtoehdot oli minusta hyviä ja yhtä arvokkaita :) paitsi IsaDora kiinnostaa mutta ehkä ostan sen seuraavaksi kun muutenkin sitä himoitsin :)

      Poista
  10. Rimmel provocalips ja kynsinauhaöljy parhaat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkäsin myös Lumenesta ja kuivashampoosta. Oikeastaan kaikki oli kuitenkin hyviä ja tulee käytettyä mikä minusta on pääasia :)

      Poista
  11. Pitkän kommentointitauon jälkeen on pakko kiitellä inspiraatiosta, jonka oon täältä sun blogista saanu, ja joka tuotti tänää tulosta kahden paketin muodossa ;)
    Sain pitkän jahkaamisen jälkeen tilattua oman livboxin (ensin kokeeks kolme kuukautta) sekä Naked3 luomiväripaletin, molemmat sain tänää <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla on ollut huippukiva postipäivä :) Naku 3 on niiiiin ihana, rakastan sitä!! LivBox on aina kiva ylläri ja tuotteista nauttii pitkään. Tämäkin boxi taas paljon arvokkaampi kuin mitä maksoi. Toivottavasti siis pidät tulevista boxeistakin :)

      Poista
  12. Mulla on Lumenen saman sarjan putsari! Semmonen voidemainen, ihana mun mielestä! :) Hyvä mieto tuoksu ja tykkään koostumuksesta. Tuon ihon pehmeäksi jättävän putsarin vierelle aloin kaivata saman sarjan kasvovoidetta :) Plaah, miksi en ole tilannut LivBoxia kun sen olisi nyt saanut siellä samalla! No onneksi näitä saa ostettua ihan peruskaupoista :) Kivan näkönen boksi kyllä! Mitäs näitä vielä oli.. siis näitä kosmetiikkabokseja? Eikös se MemeBox ollut, mitä ei enää ole mahdollista tilata suomeen? Kertoilkaapas viisaammat, löytyykö muita saman tyylisiä ylläribokseja jostain suht edullisesti? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oisko LookFantsulla joku boxi? Polishaholic blogin Ria on tilannut ja hänen blogistaan löytyy juttua. MeMeboxin olen kanssa kuullut mainittavan :)
      Voidemainen putsari kuulostaa hyvältä, tekisi mieli kokeilla. Lumeneen haluaisin perehtyä enemmän kunhan entisiä saa käyteltyä pois :)

      Poista
    2. Lookfantastic ja Lovelula (tai joku semmonen, missä on luonnonkosmea). Memebox lopetti toimittamisen kaikkialle muualle paitsi USA, Amerikka ja Korea eli sitä ei voi enää tilata :/

      Poista
    3. Juu suosittelen kokeilemaan, ite ainakin tykkäsin ja nyt käyttänyt muita välissä, mutta vois tarttua välillä siihen Lumeneenkin ettei unohdu kokonaan!

      Kiitos teille vastauksista! :) Mäpäs käyn kurkkin tuolta Rian blogista juttua, mitä LookFantasticin boxi on pitänyt sisällään :)

      Poista
  13. Mä sain tuosta Provocalipsista punaisen ja se meni kyllä ihan nappiin, kun olin sitä kaupassa jo hypistellyt ja aikeissa ostaa. Onneksi en ehtinyt ostamaan vielä! :)
    Muutenkin oli kiva boxi, Lumenen voide jää odottamaan kesää mutta muut pääsevät kokeiluun heti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi hyvä tuuri! Tuo onkin boxin parhaita puolia, joskus sattuu joku jonka on aikonut ostaa. Kuten Nivean miselli viime kuussa minulle!
      Käyttöön tulevia tuotteita, olen hirmu tyytyväinen. Boxi on kyllä parantunut huomattavasti parin vuoden sisällä :)

      Poista
    2. Pakko tähän vastata, että mää myös oon niiin tykästynyt tuohon Nivean miselliveteen. On näiden blogien lukemisella ihme vaikutus, kun saa kaikenlaisia ostosideoita.. :D Mutta iloinen olen, että luin misellivedestä juttua, viime viikolla vihdoin sen sain hommattua ja aamusin en nyt aio pestä nassua millään putsarilla lainkaan, vaan lahmia misellivedellä. Semmonen herkkä, mutta kuitenkin rasvoittuva/sekaiho ja toisinaan myös pintakuiva, niin tämmöselle sekaihosellekin kyllä sopii. Tosi kiva ostos ja varmana ostan uuden heti kun vanha alkaa lähenemään loppuaan! :)

      Poista
    3. Kuulostaa ihan samanlaiselta ihotyypiltä kuin mun iho. Minäkin aamuisin pyyhin misellillä tai kasvovedellä. Nivean miselli on kyllä edullinen ja hirmu hyväntuntuinen iholla. Olen tykännyt ja aion ostaa lisää :)

      Poista
  14. This is worth it! It has lots of great products in it. Great deal indeed!

    VastaaPoista
  15. Tää on just tätä, heti kun jää yksi boksi välistä, niin se on sit tosi kiva! Hitto! :D

    VastaaPoista
  16. Oi ja voi. En nyt vain pystynyt olemaan spoilaantumatta - en siis itse ole vieläkään boxia kätösiini saanut, toivottavasti huomenna jo sentään tulisi! Toivon kaikki sormet ja varpaat ristissä, että tuo kynsiöljy löytyisi boxistani.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan että saat boxin tänään ja sieltä paljastuu tämä öljy :)

      Poista

Kiitos kommentista <3