sunnuntai 22. maaliskuuta 2015

Suosikkituotteeni Yves Rocherilta + huippu alekoodi lukijoille ( älä missaa )

Nyt olisi tarjolla ihan mieletön tarjous ja ihan vain teille, minun lukijoilleni! Kannattaa lukaista postaus ihan loppuun :)

Sain valita omia suosikkituotteita ja sitten yhden tuotteen jonka sinä saat kaupan päälle tilauksen yhteydessä! Tilauksesta saat vielä minun koodillani -20% alennusta. Ei pöllömpi kamppis vai mitä? Postaus on toteutettu yhteistyössä Yves Rocherin kanssa ja käytetyt linkit ovat mainoslinkkejä. Mielipiteet ja ajatukset tuotteista ovat omiani.

Yksi ihonhoitosarja johon olen ihastunut on Sébo Végétal. Se on tarkoitettu rasvoittuvalle ja sekaiholle. Kosteuttaa ja antaa iholle mattapinnan. Sarja sisältää vuohennokan juurta joka tasapainottaa ja puhdistaa. Sarjasta minulla on Puhdistusvesi eli misellivesi, kuorinta-aine ja kasvonaamio.


Misellivesi poistaa silmämeikin rippeet helposti, ihomeikistä puhumattakaan! Ehdottomasti käyttäisin jatkossakin. Parhaita kokeilemiani misellejä, paras ja hellävaraisin tuntu iholla. Ei parabeenejä, silikonia, mineraaliöljyä eikä väriaineita. Ei teollista tuoksua vaan tuoksuu enemmän kasvimaiselta ja miellyttävältä. Hyvin miellyttävä jälkitunne ja aamupuhdistuksiin tämä antaa hirmu raikkaan sekä kosteutetun ihon!

Kuorinnassa on hieman keinotekoinen kasvin tuoksu mutta kuorinta itsessään on ihanaa. Hellävaraista rakeista huolimatta ja hirmu hyvin iholla liukuvaa, ei raavi ollenkaan. Hauskan tuntuinen, tykkään oikein paljon. Suosittelisin nuoren iholle, ei ole liian voimakasta jotta kuivattaisi lisää. 
Loput epäpuhtaudet saavat kyytiä saman sarjan savinaamiolla. Hyväntuoksuinen, nopeasti iholla kovettuva savinaamio on antoi hellällä hoidolla mukavan pehmoisen naaman. Yves Rocherilla on kyllä mielenkiintoisia ihonhoitotuotteita, on ihan huippua löytää sarja uudestaan vuosien jälkeen!



Meikkipuolelta kokeilin muutamaa ihan perustuotetta joita minulla on joskus ollut ja jotka muistin hyviksi. Mainitsin aiemmin että pitäisi hankkia irtopuuteri. Tykkään aamulla sipsuttaa irtopuuteria meikkivoiteen päälle ja iltapäivällä korjailen meikkiä kivipuuterilla. Yvesin Couleurs Nature sarjasta löytyvä irtopuuteri on kevyttä ja viimeistelee meikkipohjan siistiksi. Ei näytä liian jauhoiselta ( laitan kabukilla ) ja sävy Transparence beige on oikein hyvä ja neutraali. Huomaathan että kuvassa näkyvä minulle lähetetty sävy on Transparense Rosée. Rosée on ehkä vähän persikkaisempi ja luulenkin että se on parempi kesällä. Aiemmin olen kuitenkin käyttänyt beigeä ja tykännyt kovasti :)




Eyelinereistä suosin dipattavaa 
tussikärkistä eyelineriä. Mikään ei ole inhottavampaa kuin kesken päivän tuhriva tai leviävä eyeliner. En halua käyttää sellaisia. Haluan eyelinerin johon voi luottaa että se ei ole sutannut. En katsele peiliin koko ajan ja käytän sellaisia meikkejä jotka eivät leviä itsestään. Tästä kirjoitan vähän myöhemmin lisää kun testaan enemmän.



Muistatteko kun ylistin ystävänpäivä kampanjassa Sheer Botanical kiiltopunia? Nyt minulla on niitä. Edelleen ne ovat yhtä ihania! Jos tykkäät kiiltävästä huulipunasta, huolettomasta ja luonnollisista huulista niin kokeile näitä! Minulla on sävyt Cerise Noire joka on tumma kirsikka sekä Miel Dore joka on rusehtava nude. Näissä on mainio kiiltopunan ominaisuus. 

Jos Cerise oli tavallinen puna tai mattapuna niin käyttämättä jäisi. Mutta näin tummaa väriä käytän mieluummin kiiltopunana, ei ole olo että on liian voimakas huulimeikki. Kerrostamalla saa tietysti lisää väriä mutta tykkään tästä juuri tälläisenä.
Miel Dore on ruskea nude, kiiltävä ja luonnollinen huulilla. Hyvin muodikas sävy tällä hetkellä ja kerrostamalla väriä saa enemmän. Näitä punia kannattaa ehdottomasti testailla!





P3210052.ORF

P3210038.ORF

Mikäs se kaupan päälle tuleva suosikkituote on? Tietysti monille eri ihotyypeille sopiva ihoa tukkimaton luomulaatuinen päivä- ja yövoide.


Yves Rocherilla on Organic Cosmetic sarja jossa on loistava aloe vera päivä- ja yövoide. Olen tykännyt tästä tosi paljon koska tämä on yksi harvoja voiteita joita voi käyttää kesällä. Kesällä ihoni ei kaipaa tuhteja voiteita, tuntuu että ne vaan lähmäävät ihoa päivällä sekä yöllä. Pakko kuitenkin käyttää jotain, ei ehkä joka päivä mutta silloin tällöin. Tämä ei puske hikeä läpi koska on aika kevyttä. Riittää hirmu hyvin pintakuivalle sekaiholleni. Toki tämä sopii ympäri voide, kunhan tuon kesän keksin ;D talvella laittaisin tätä meikin alle. On nopea imeytymään. Hyväntuoksuinen!

Lisäät siis ostoskoriin ostoksesi, kassalla syötät koodin YRCHARMING ja näin saat 20% alennuksen ja aloe vera voide lisätään automaattisesti ostoskoriisi :)


Mukavia shoppaushetkiä :)) kampanja on voimassa 6.4.2015 asti.

17 kommenttia:

  1. Mulla oli tuo misellivesi viimekesänä käytössä, ja se oli kyllä tosi kiva! Olin ihan yllättynyt sen tehosta ja ihanasta tuoksusta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on nyt käytössä Garnierin, Nivean ja YR:n misellit. Eniten tykkään YR:stä koska se tuntuu luonnolliselta ja raikaalta. On myöskin tehokasta, hyvin lähtee meikit :)

      Poista
  2. Sopiiko tuo Yr:n miselli silmäluomien puhdistukseen jos on volyymiripset / ripsenpidennykset? Tarttisn semmosen kesäksi, jolla sais luomet puhdistettua iltasin/aamusin ja vielä ottas lisäksi mahdollisen kajalin pois silloin tällöin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ole pidennyksiä joten varmaksi en osaa sanoa. Mitä sanovat misellin ja pidennysten ystävät?
      Mutta jos kuvittelen niin itse kokeilisin koska YR miselli on kuitenkin hellävaraista eikä kirvele :)

      Poista
    2. Mulla oli viime kesänä ja tulevaksikin olen ajatellu ottaa - on niin paljon kätevämpi kun ei valu poskille :D Lähinnä tiedän, että öljyt ei passaa pidennyksille - liottavat niitä irti. Mutta onkohan siinä jotain muita aineksia, jotka on haitallisia lähtemisen kannalta...?

      Poista
    3. Öljyä tässä ei pitäisi olla minun inci-tuntemukseni mukaan. Liititn postaukseen kuvan incistä joten viisaammat voivat vastata, mulla ei ole tietoa tässä asiassa :)

      Poista
  3. Huulipunat näyttäväy tosi kivoille, juuri sellaisia mitä yleensä käytän :)

    VastaaPoista
  4. Hohoh, sait ylipuhuttua. :D Olihan se pakko laittaa vähän suihkugeeliä ja huulipunaa tulemaan. :3 Olen testannut tuon miselliveden myös, ja tykkäsin tosi paljon. Harmittaa vaan kun yliherkkä ihoni ei muita Sebo Végetal -tuotteita hyväksy. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh, onpas harmi! Tuo on hyvän oloinen sarja :) oletko muita YR sarjoja kokeillut, Hydra Vegetal on hellävarainen ja sellainen rauhoittavan tuntuinen sarja. Tunnistaa sinisistä pulloista :)

      Poista
    2. En oo kyllä testannut, mut tosi usein tullut näppyjä kun oon kokeillut jotain YR-voiteita. :( Tosi harmittavaa, mut onneks kaikki muut tuotteet toimii mullakin. :)

      Poista
    3. Kerro sitten tuliko tuosta ilmais-voiteesta näppyjä. Ei pitäisi kun on luomua :) toivottavasti sopii sulle!

      Poista
    4. Ei varmasti tule, luonnonkosmetiikka ei oo koskaan aiheuttanut mulle iho-ongelmia, vaan päinvastoin auttanut paljon taistelussa aknea ja herkistelyä vastaan. :) Mut kerron jos tulee!

      Poista
  5. Ton miselliveden aion testata jossain vaiheessa. YR:n kiiltopunat on ihania, mulla on niitä neljä. :D

    VastaaPoista
  6. No nyt on kyllä aika hiton hyvä alennuskoodi, että mun on pakko käyttää tuota. :D Kiitos! <3

    Multa löytyy myös toi misellivesi, mutta mä tykkään Garnierin misellivedestä enemmän meikinpuhdistukseen... Oon kyllä tota YR:n misellivettä käyttänyt aamuisin kasvoille ja se on ihana siinä. :) Noita muitakin Sebo Vegetal tuotteita kiinnostais kokeilla, kuulostaa juurikin sellasilta mitä mun iho tarvitsee. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos käyttämisestä ♡
      Aamulla tuo YR miselli on parhaimman tuntuinen, raikastaa paremmin kuin Gartsu tai Nivea. Varmasti tykkäät, kiva sarja on :)

      Poista

Kiitos kommentista <3