torstai 28. huhtikuuta 2016

Hashtag Herkkupeppu

Kuulkaahan neidit ja rouvat, minä olen bongaillut kaupoista uutuusherkkuja ihan urakalla! Tottakai minun pitää uhrautua niitä maistelemaan koska olisi törkeää esitellä niitä ilman makukokemusta :)



Daim appelsiini
Daimilla ja appelsiinilla ei mene pieleen! Parempaa kuin tavallinen Daim. Suklaa ja krokantti on ihan perinteistä Daimia mutta appelsiini maistuu vahvasti. Niin hyvää :) ostin Ärrältä, hintaa en muista.



Panda Riisisuklaa
Joku aika sitten mainitsin että olen etsinyt hyvää riisisuklaata. No nyt minä sellaisen löysin! Suklaa maistuu perinteiseltä Pandan suklaalta mutta kyllä riisin suutuntuma menee suklaan edelle. Hyvä, onnistunut muhkea riisisuklaalevy, kyllä! Yleensä en osta näitä Pandan levyjä koska en tykkää niistä. Pandan suklaa ei ole se minkä kaupassa valitsen. Mutta tätä kyllä ostan toistekin! K-marketista löytyy, hinta on varmasti alle 2 euroa.





Taffel Makea rapea suolainen
Suolaisen ja makean liitto josta itse pitäisin valtavasti. Voittavatko Smash -suklaat? Ei :/ tässä on suklaalla kuorrutettuja suolaisia palleroita. Maistoin muutamat ja loput jäivät miehentekeleelle. Ensin tuli mieleen Suffeli pallerot jossa oli pieni suolainen häivähdys. Tässä on käytetty Pandan suklaata. Pettymys, jäin kaipaamaan vahvempaa suolaista jälkimakua. Hintaa oli n. 2,60 e K-marketissa.



Fazer Salty Toffee Crunch
Levy lupaa suolaista toffeekrokanttia maitosuklaan seassa. Minä olen Fazerin sinisen fani ja parempaa suklaata ei suomesta löydy. Tykkään perinteisestä sinisesta levystä. Toisena tulee punainen, keltainen pähkinä ja violetti rusina-pähkinä. Popcorn oli myös miellyttävä ja petollinen uusi tuttavuus. Mitäs muita hyviä...kaikki olen kyllä maistellut. Tämäkin suolaisen ja makean liitto oli pakko maistaa! Tämä levy on nyt isompi kuin perinteinen levy 200g levy, tämä on 250g ja R-kioskin hinta julmat 4 e. Toivottavasti tämä tulee pian kauppoihin...
Mutta maisteluun! Tässä on onnistunut yhdistelmä suolaista ja makeaa. Suutuntuma on krokanttinen ja suolainen. Mutta makeus laittaa janottamaan. En ollut päässyt kirjassa edes sivulle 40 kun puoli levyä oli jo syöty! Luvattoman hyvää! Tulispa äkkiä kauppoihin niin saisi lisää. Kannattaa maistaa!

Mitäs muut herkkupeput? Mitä uutuuksia olette maistelleet tai haluaisitte maistaa?

 

28 kommenttia:

  1. Ei tällaisia postauksia saa tehdä! :D
    Riisisuklaa ja nuo makea-suolainen -yhdistelmät, lääh lääh!
    Jostain syystä ei taaskaan mun nimimerkki tule tänne automaagisesti, murrrr...

    VastaaPoista
  2. Popcornisuklaa oli kyllä hyvää... en yleensä shö yhtään karkkia. Suklaalevystäkin riittää tosi pitkään :) sä oot kyllä nyt päässyt herkuttelemaan :D

    VastaaPoista
  3. Oijoi mitä herkkuja! Nämä postaukset ovat niiiiin petollisia!! :D

    VastaaPoista
  4. Pandan riisisuklaa on niin hyvää. :p Mä en myöskään yleensä syö Pandan suklaata, paitsi tietenkin Juhlapäydänkohvehtia, jotka päihittää Fazerin rasiat mennen tullen. :D Nyt olen sitten syntisesti langennut suffeli biteseihin Pätkiksen makuisena.

    VastaaPoista
  5. ;D minä tykkään ihan kamalasti makea-suolainen yhdistelmästä, ne pitää aina maistella. Jos sulla on WP tili ja olet siihen kirjautunut, näyt kirjautuneena kuten minäkin. Mutta esim. karkkipäivään minun pitää kaikki sarakkeet täyttää...Bloggerin tili ei toimi tässä vaikka siihen on kirjautunut. Jos sitä tarkoitat?

    VastaaPoista
  6. Ai et...mulla ei kyllä suklaalevy vanhene...avonaisia ei kannata pitää esillä, varmasti häviävät. Mutta viikolla pidän linjaa että makeata en syö. Vain yksi karkkipäivä viikossa ;)

    VastaaPoista
  7. Se kyllä oli hyvää, kiitos sinun Instagram kuvasi. Ostin noita Pätkis Suffeleita tänään :) Juhlapöydän konvehdeista syön ananakset, mintun ja toffeen mutta lopuista en kyllä tykkää. Käännyn Fazerin rasioiden puoleen, niistä kelpaa melkein kaikki :)

    VastaaPoista
  8. Daim appelsiinillä kuulostaa selkeesti odottavan mua. Tykkään kyllä suklaasta mutta en oo näköjään mikään uutuusbongari, kun en tästäkään tiennyt vielä mitään..

    VastaaPoista
  9. Ostan kyllä itsekin appelsiini Daimia uudestaan, oli ihan mielettömän hyvää :)

    VastaaPoista
  10. Appelsiinidaim on todella hyvää! Parempaa ku normi daim. Muita en oo tästä maistanu. Popcorn suklaa oli muuten semmosta, että ei menny alas. Pari riviä väkisten. :D

    VastaaPoista
  11. Rakastan syödäs suklaata ja sipsejä yhtäaikaa, mutta jotenkin arvasin ettei nuo Taffelin pallerot ole kovin häävejä :)

    VastaaPoista
  12. Mä olen himointtu tuota Fazer Salty Toffee Crunchia siitä lähtien, kun näin sitä Citymarketissa. Tykkään myös mielettömästi siitä Fazerin levystä, jossa on suolapähkinää. Ne menee täällä ihan liian nopeaan ja siksi en osta niitä ;)

    VastaaPoista
  13. Kyllä alkoi sylki erittymään, kun näitä kuvia katseli :D

    VastaaPoista
  14. Minä tykkäsin Milkan popcornlevystä. Se oli sairaan hyvää, meni aika monta levyä :D harmi kun niitä ei enää ole :/

    VastaaPoista
  15. Tuota en olekaan kokeillut :) mulle tulee parin kuukauden välein sipsihimo. Silloin ostan sipsukkapussin mutten syö kuin puolet :) joo ei tämä Taffelin pussi ole sipsejä nähnytkään..

    VastaaPoista
  16. Minä olen joskus maistanut sitä cashewlevyä. Ei noussut suosikiksi mutta voisi taas maistaa...pitkästä aikaa ;)

    VastaaPoista
  17. Juuri tällä viikolla ostin heräteostoksena Pandan valkosuklaavadelman, joka oli ihan hyvää ja Cloettan (?) mangosuklaan, joka oli aivan ihanaa! Se oli myös mukavan pieni levy. Enemmän saisi olla pieniä (uutuus)levyjä.
    Tuo riisisuklaa ja Fazerin uusi kiinnostaa myös ja appelsiini-Daim on pakko ostaa. Kiitos vinkistä!

    VastaaPoista
  18. Ole hyvä :) ostin tuota mainitsemaasi Cloettan levyä, on varmasti hyvää!

    VastaaPoista
  19. Juu Bloggerin kautta luen ja pitää täyttää kaikki sarakkeet (vanhemmassa blogissasi sitä ei tarvinnut tehdä). Sen takia vähän jäänyt kommentoiminen, kun se automaattisuus oli niin kätevää.
    Mutta ei kai siinä mitään, eiköhän Tasmiksen tekstistä tunnista. :)
    Muksaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  20. Se on WP:n ärsyttävä puoli, myönnän sen itsekin. Bloggerin blogeihin on helpompi kommentoida :) mutta kiva jos joskus kommentoit ❤️ Kivaa vappua Tasmikselle!

    VastaaPoista
  21. Tuo riisisuklaa pitänee testata. Appelsiinin ja suklaan kiitto ei ole mua varten. Ainakaan tähän asti ei ole maistunut. Fazer levy on testattu ja tykkäsin tosi paljon. Näin ja maistoinkin jonkun uuden Tuplan. Siinä oli jotain rapsakkaa, ihan jees muuta tavallinen Tupla on itelle mieleisempi.

    VastaaPoista
  22. Se uusi Tupla kyllä houkuttaa, tykkään tavallisestakin tosi paljon :)

    VastaaPoista
  23. Tiesin, etten olisi saanut tulla tätä lukemaan :D

    Tuota Fazerin levyä saa ainakin Prismasta jo, kärryyn lähti heti kun maanantaina sen näin :D

    VastaaPoista
  24. Vieläkään ei oo Taffel tahi Panda tullu vastaan, mutta Fazer levy on syöty, nam!

    VastaaPoista
  25. Molemmat ostin Puijon pähkinästä :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3