perjantai 8. huhtikuuta 2016

Seksikkään punainen manikyyri

Lumenen kevään uudet kynsilakat ovat valloittavan ihania ja himottavat käyttämään niitä. Esittelin osan kynsillä jo aiemmin ja lupasin esitellä loput ihanuudet piakkoin. Ei näistä voinut pitää kynsiään erossa, niin kuumottavia sävyjä varsin hyvällä koostumuksella!


P3240072.ORF

P3240051.ORF

Käytin näissä kynsissä kahta punaista Lumenen uutuuslakoista, nämä siis löytyvät jo kaupoista. Nupulla on lämmin vadelmanpunainen ja Kuulas ilta viileämpi tummanpunainen. Tosi kauniita yhdessä. Olen kyllä ihan rakastunut Gel Effect koostumukseen; se on niin hyvä levittää! Lumenen lakoissa on hyvä, siro pyöreä sivellin joilla geelimäinen lakka levittyy hyvin. Nämä eivät mene pitkin kynsinauhoja vaan näillä on helppo lakata; olit sitten kokeneempi tai harvemmin lakkaava.

P3240067.ORF

Molemmat lakat peittivät kahdella kerroksella, kiitos pigmenttisen, hiukan hyytelömäisen geelilakkakoostumuksen. Kuivuvat nopeasti eikä tullut ruttuja vaikka yötä vasten lakkasin.

Leimaus tehty Born Pretty Storen Clear Jelly Stampperilla ja QGirl - 057 laatalla. CJS toimii hyvin ja sillä on helppo leimata. 057 laatta...noh...kuvat on kaiverrettu niin teräviksi ja pieniksi että vanu jää laattaan kiinni. Tämä on jo niin ärsyttävä asia etten tule leimaamaan laatalla toiste. Aika meni laatan ja välineiden puhdistamiseen että kuvat jäivät vähän reikäisiksi. En ikinä ole tykännyt pikku piiperrys laatoista johon vanu takertuu. QGirl -sarjan laatat ovat muuten olleet todella hyviä mutta itse vältän aina pienikuvioisia laattoja. Tämän sain yllärinä enkä tätä itse valinnut.

P3240045.ORF

P3240059.ORF

Joko olette hankkineet Lumenen kevätlakkoja? Mitä sinä pidät Gel Effect -koostumuksesta?

Lumenen lakat ja Born Pretty Storen tuotteet saatuja.

UML91

21 kommenttia:

  1. Kauniit!!!

    Mä pugdistan pienikuvioiset laatat taloyspaperin avulla juuri siks et inhoan sitä vanunöyhtää..!

    VastaaPoista
  2. Kiitos vinkistä, pitäisi kokeilla :) nöyhtä on niin ärsyttävää kun sitä on sitten joka paikassa!

    VastaaPoista
  3. Kauniit kynnet. Mä tykkään Gel Effecteistä, mutta olen huomannut, että koostumus ja laatu lakoittain vaihtelee aika paljon. Toiset levittyvät kuin unelma, mutta toiset jättävät raitoja, ovat liian litkuja jne. Koskaan ei oikein voi tietää mitä saa.

    VastaaPoista
  4. Hei vau! Nämä on ihanat! Olen sun kanssa ihan samaa mieltä noista Lumenen Gel Effect lakoista. Kaikki mun testaamat on ollut hyvälaatuisia ja sivellin on todella kiva! Mun on ihan pakko saada uusia leimauslaattoja tässä kuussa. Tiedäthän "ihan pakko" ;)

    VastaaPoista
  5. Onko nuo kärjet siis tarkoituksella tuollaiset vai niitäkö tarkoitat tuolla "kuvat jäivät reikäisiksi"? Missä järjestyksessä nämä kynnet teit? :)

    VastaaPoista
  6. Kiitos :) minä olen levittänyt näitä suoraan aika paksun kerroksen. Siten saanut peittämisen parilla kerroksella. Pitkiin kynsiin on helpompi levittää paksummin? Niin moni seikka voi vaikuttaa lakkauskokemukseen ja siihen miten lakat kokee. Varmasti näissä on eroja, kaikilla merkeillä on :) Lumenelta olen kokeillut shimmeriä, cremeä ja glitteriä. Pääosin ovat kyllä olleet hyväntuntuisia lakkoja <3

    VastaaPoista
  7. Kiitos :) tiedän tosiaan! Se tunne kun ei ole mitään hyviä laattoja :DD

    VastaaPoista
  8. On tarkoituksella. Laitoin ensin aluslakan ja sitten tein leimaukset koko kynnelle. Leimat jäivät reikäisiksi eli kuvio ei tarttunut ihan kokonaan kun laatta oli kummallinen :) sitten lakkasin vapaalla kädellä punaisen vinomanikyyrin kärkiin :)

    VastaaPoista
  9. Mä olen aina tykännyt Lumenen lakoista ja siitä sudista! Pullo vain on niin harmillisen pienikokoinen!

    VastaaPoista
  10. Nää on nätit :) Ärsyttää sellanen vanun kerääntyminen laattaan!

    VastaaPoista
  11. Minua ei haittaa että on pieni pullo, tuleepahan käytettyä loppuun :) ehkä harmittaa ne matta-satiinilakat, ne ihanuudet kyllä kuluvat sitten liian nopsasti :/

    VastaaPoista
  12. Kiitos :) joo ja sitä on sitten kynsillä ja joka paikassa!

    VastaaPoista
  13. Ekaks aattelin että pikkarikynnet, mutta sit tajusin et nää on sukkahousut :D
    Hehheeh :D

    <3 kauniita!

    VastaaPoista
  14. Voi miten kaunis lakkaus! Tosi siistiä jälkeä oot tehnyt noiden punaisten kärkien kanssa, ei uskoisi että ne on sudittu vapaalla kädellä.

    VastaaPoista
  15. Mä etsin vielä täydellistä pitsikuviota, nää on ihanat! Uusien pullojen sivellin on kyllä tosi hyvä, eikä lakoissakaan ole valittamista.

    VastaaPoista
  16. Tintti, kiitoksia! Ei ne menneet ihan nappiin mutta kiva kuulla ettei sitä huomaa :D

    VastaaPoista
  17. Born Pretty Storella on hyviä pitsilaattoja, onko sulla niitä?

    VastaaPoista
  18. Mulla on yks isompi BP laatta ja on siinä jonkinlaista pitsiä muistuttavaa kuviota , mutta ei ihan just mieleinen.

    VastaaPoista
  19. Inhosin sitä laattaa :D BPS:llä on minusta parempia, toimivampia pitsilaattoja. Nää on mulla:

    http://www.bornprettystore.com/chic-lace-pattern-nail-stamp-template-image-plate-born-pretty-bp02-p-16849.html

    http://www.bornprettystore.com/mixed-lace-patterns-nail-stamp-template-image-plate-y001-p-18403.html

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3