lauantai 27. toukokuuta 2017

Lifestyle Lauantai - Käsilaukkuni sisältö

Moikka ja ihanaa lauantaita! Mukavaa kun tännekin on saapunut kesä vaikka puut eivät vielä viherrä. Kyllä se siitä pikkuhiljaa :) pihahommia ollaan ahkeroitu ja tänään on tarkoitus ostaa kesäkukkasia. Kesäfiiliksillä kivaa teillekin eli Lifestyle Lauantai :)

Mulla on käsilaukku aina matkassa. Mutta enimmäkseen se on autossa koska painaa kuin synti. Jos kannan tätä olkapäällä, mulla on niska ja olkapää ihan juntturassa. Jos lähden kaupungille, jätän kassin aina autoon ja kannan taskussa pelkkää lompsaa ja puhelinta :D mutta mietin että mitä tämä syntisesti painava laukku sisältää...

P4260001.ORF

Mulla on laukussa sisällä Insjö jonka sain joskus blogin kautta. Se on ollut käytössä jokaikinen päivä jokaisessa laukussani. Äärettömän kätevä keksintö! Muuten mulla ajelehtisi kaikki sekaisin enkä löytäisi laukun pohjalta mitään. Itse laukku on huimat pari euroa maksanut kirppislöytö. Niin ihana ja hieno! Moni on tätä ihastellut. Olen suunnitellut satsaavani kunnon laukkuun mutta en ole vielä löytänyt ihan omannäköistä. Merkkilaukut on hienoja mutta en tiedä onko ne ihan mun tyyliä..

P4260007.ORF

Käsilaukkuni sivutaskuista löytyy iPhonen kuulokekotelo ja kuulokkeet. Myös joku avainnauha löytyy. Särkylääkkeitä ja minikokoinen hiuslakka. Salihanskat ja kissa-muistivihko. Laukun sivuosassa koiranruokaesitteitä :D

P4260010.ORF

Insjön sivutaskuissa mulla on kotiavaimet ja avain salille. Puuterin jämä ja huulirasva. Insjön isossa keskiosassa keltainen muistivihko jonka päällä on hyvä kirjoittaa autossa. Pieni musta lompakko ja isompi Polkka Jamin vaaleanpunainen jossa jotain etukortteja ja migreenilääkkeet. Jotain kuitteja.
Laukun uumenista löytyi myös rakkolaastareita, unohduksissa olleet. Onkohan menneet pakkasessa pilalle? Laukussa myös huulikiilto ja puhelin.

P4260017.ORF

En kyllä tajua miten tällä satsilla saa olkapään kipeäksi. Ei tuota tavaraa nyt niin paljon ole. Paljonko sinä kannat kamaa mukanasi? Mistä löytäisin uuden hyvän leopardilaukun, sellaisen nahkaisen ja ryhdikkään?

33 kommenttia:

  1. Helposti laukkuun kertyy kaikenlaista turhaa,ainakin itsellä pitäisi olla siivoamassa melkein kerran viikossa eikä vuodessa :D laukun uumenista saattaa löyty joskus vaikka mitä ihmeellisyyksiä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä :D ehkä voisi taas vaihtaa laukkua vaihtelun vuoksi!

      Poista
  2. Mikä ihana toi kasettijuttu on? Katoin eka et sulla on C kasetti 😍
    Mulla ei laukku paina olkapäätä kun hihna on tarpeeksi pitkä että yltää pään yli. Ei mulla ihan noin paljoa tavaraa ole. Ja silti paljon tarpeetonta mukana.
    Leopardilaukkuja vois löytyy ebaysta.😉

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Tigeristä ostettu pikku kukkaro :) no niinpä voisikin löytyä, unohdan aina tuon eBayn!

      Poista
  3. Painaako laukku itsessään paljon?
    Samaa oon aina ihmetellyt, miten käsilaukku painaa niin paljon. Sen olen huomannut, että ainakin noi Guessin muovilaukut on aika painavia...
    Mutta siis omanikin kyllä painaa vaikka sisältöä ei ole kuin lompakko, puhelin ja meikkipussi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oikeastaan. Nuo hihnat on vaan aika epäkäytännölliset ja mulla on jännitysniska joten varmaan siksi alkaa helposti särkeä niskaa :)

      Poista
  4. Ei siellä tosiaan ole paljoa mutta sama kuin täällä että mystisesti painaa pahemmin kuin synti. Sulla ei ole edes meikkipussia. Mulla se tuppaa täyttymään ja saa vähän väliä kipata kamaa pois. Viikko sitten tyhjensi kaikki pois ja sisältö yksistään ei paljoa painanut eikä laukku, mutta miten niistä tulee yhdessä sellainen kivitaakka? Mystistä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä en raaski kuljettaa meikkejä mukana kun harvemmin olen kotoa pois pitkää aikaa. Se työpäivä on aina maksimi :)

      Poista
  5. Mulla on nykyään käytössä yksinkertainen kankainen reppu, joka oli täydellinen löytö sisustusroinaliikkeestä. Sinne menee Insjön lisäksi vesipullo ja lounasrasia sekä tarvittaessa vielä vaikka purkki maitoa tai muuta pientä kaupasta. Sen kaverina kulkee simppeli musta nahkalaukku, johon mahtuu juuri pieni lompakkoni, puhelin, huulikiilto ja matkakortti. Noita tarvii niin usein, ettei tartte sit ottaa reppua selästä joka kerta. Saan myös hartiavaivoja laukun kantamisesta olalla ja tämä systeemi on ollut tosi hyvä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa tosi hyvältä! Mulla on autossa kangaskasseja joita yritän nykyään käyttää muovikassin sijaan. Mutta jos liikkuisin enemmän kävellen, käyttäisin reppua. Joskus käyn täällä kylällä kirjastossa tai kaupassa pikkuostoksilla niin silloin on reppu selässä :)

      Poista
  6. Mä ostan vain laukkuja, joissa on tarpeeksi paksu hihna, joten laukku ei tunnu niin raskaalta, vaikka siellä olisikin painoa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on se Adidaksen koululaukku, siinä on hyvä ja paksu hihna jonka saa olan yli :)

      Poista
  7. Ai hitsi kun toi kasettikukkaro on hieno! Mäkin haluan. :) Tykkään laukuista, joita voi kantaa olan yli. Ja mielellään sellaisista, joissa se hihna on aika paksu. Tämän hetkisessä laukussani se on hitusen liian ohut. Tässä muuten mun laukun sisältö: http://smokyeyecandy.blogspot.fi/2016/05/kasilaukkuni-sisalto-uncensored.html

    VastaaPoista
  8. Ihana postaus :) Mulla on ton takia kaikki laukut mallia käsilaukku, hartiat ei kestä kantaa olkapäällä laukkua. Ja vaikka laittais olan yli niin kyllä on hartiat kipeenä. Nyt ostin elämäni ensimmäisen aikuisiän repun kun löytyi hieno :)

    T. Katja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Reppu ei kyllä ole mitenkään lapsellinen, mulla on pinkki Puman reppu ja minusta se on hieno :)

      Poista
  9. Mä vaihtelen laukkuja aina tilanteen mukaan, niin harvemmin mihinkään kertyy hirvittävän paljon tavaraa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään että on aina se yksi laukku, se sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen :)

      Poista
  10. On mulla jonkun verran, olen pari kertaa tämän postauksen tehnyt, mut viimeisimmästä taitaa olla pari vuotta aika, joten ehkä pitäis ottaa uusiksi. :D Sama juttu mulla, olkapää on kipeä, kait sitä kantaa jotenkin kenossa? :D

    VastaaPoista
  11. Mullakin on aina puoli omaisuutta laukussa. Siksipä yritän aina ostaa vain keveitä laukkuja, sillä olen huomannut joidenkin laukkujen painavan tyhjänäkin yllättävän paljon. Silti sellaisina päivinä, kun pitää kantaa työjuttuja ja -läppäri mukana, on pakko ottaa reppu. Tällä hetkellä bussilukemisena oleva kirjakin on yli tuhatsivuinen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla on kyllä kantamista mukana, vähemmästäkin olis hartiat kipeinä ;D

      Poista
  12. mulla on laukussa ihan hitosti tavaraa ja painaa myös jo tosin pelkkä laukku painaa jo itsessään

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Reppu on kyllä kätevä kunhan sitäkään ei lado liian täyteen ;D

      Poista
  13. Tällaset postaukset on jotenkin herkullisia. :D Pääsee vähän tirkistämään toisen henkilökohtaiseen käsilaukku. Nyt kuulostan tirkistelijältä.. :D

    VastaaPoista
  14. Toi laukku on ihana! Mulla on Insjö jäänyt meikkilaukuksi vaikkei sinne mahdukkaan kaikki tarvittava vaikkapa vkoloppu reissua aatellen. Ai mullako liikaa tavaraa 😂
    Sellainen pieni insjö olisi kanssa kiva.

    VastaaPoista
  15. Olen nyt viikon hinkunut itselleni tuota Insjöötä. Olis niin näppärä. Päätin jo, että voin ostaa syntymäpäivälahjaksi itselleni. Sitten mittasin nyt käytössä olevan käsilaukun ja se on liian pieni tuolle Saimaalle. Inari mahtuisi, mutta se on paljon tylsempi. Pitääkö mun hankkia vielä uusi kassikin järjestelijän lisäksi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo Insjö on kyllä näppärä, ei ole muuttanut muotoaankaan vaikka on joskus ängetty vähän naftiin laukkuun :)

      Poista
  16. Tämäkin kiva postaus, selkeästi tavaraa tullut enemmän nyt kassiin :) Mutta laukkukin on pienempi! Parhaita nuo Mush esitteet :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3