maanantai 15. toukokuuta 2017

Palkkapäivä

Tiedättekö sen tunteen kun saat itsellesi jonkun pitkään himoitsemasi lakan? Minä tiedän nyt.

Ihastuin joskus F.U.N Lacquer Pay Day lakkaan. Mutta sitä ei ollut Cesarissa, se sitten vähän jäi. En ollut varma onko se lopetettu tai Hard To Find-sävy. Ajattelin että jos se sattuu eteen, sen voisi napata. Kunnes näin sen FB Kynsilakkakirpparilla mutta siitä oli jo varaus. Nyyh! Ja lakka myytiin silmieni edestä. Laitoin uudelle omistajalle viestiä että jos et tykkää niin myy se mulle...kunnes tulikin viestiä että hän ei tästä tykkää. Olin että jipii, Pay Day on minun!!

( vähän myöhemmin huomasin että Cesariin tuli Pay Day täydennystä eli sieltä tätä nyt saa! )

FUN Lacquer Payday

FUN Lacquer Payday

Payday ihastutti kyllä heti kun se näppeihini sain. Se on uskomattoman uniikki lakka, vastaavaan en ole törmännyt. Viileä valkokultainen Foil Effect-lakka. Yksinään tämä ei peitä joten kostutin meikkisienen ja tuputin sen sillä kynnelle. Näin ei tarvinnut kerrostaa ikuisuuksia koska arvelen tämän peittävän vasta 4-5 kerroksella. Lopputulos on peittävä ja aivan ihana!

FUN Lacquer Payday

P4140010.ORF

Nudelakka muissa kynsissä on Picture Polishin Cherish, kiva nude holoshimmerillä. Ja peittää nätisti kolmella ohuella kerroksella. Hopeiset pylpyrät Cesarin koristehyrrästä.

Picture Polish Cherish

Picture Polish Cherish

Aluslakka mulla oli Trind Nail Repair jota yksi kerros. Sen päällä yksi kerros Essie First Basea. Nimettömässä Pay Dayn alla UNT Ready To Take Off koska kuka hullu tuota jaksaa hinkata pois! Päällyslakkana Seche Vive.

Seche VIVE päällyslakka

FUN Lacquer Payday

Tykkäsin kynsistä ihan älyttömästi, niin mieluisat ja ihanat Pay Dayn ansiosta! Pay Day on kyllä hirmu ihana esim. aksenttikynsissä mutta ei minulle joka kynnen lakka. Kaikkia kynsiä en tällä osaisi lakata. 

Onko sinulla Pay Daytä, tykkäätkö tämän tyylisistä lakoista?


30 kommenttia:

  1. Mullekin tuli juuri viime viikolla Pay Day ja King! Halusin vähän hemmottelua rankan työkevään jälkeen. Onpa tuo Cherish kyllä kaunis. -HH

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet varmasti hemmottelusi ansainnut, ihania lakkaushetkiä kaunokaisilla :)

      Poista
  2. Pay Day on kyllä kaunis. En ole kokenut tarvetta tälle, mutta onhan se nätti. :)

    VastaaPoista
  3. Ooh, mitä kimallusta! Silmät spiraalilla ihailen. :D
    Onko tämä sellainen, jonka poistamiseen tarvitaan taltta ja vasara?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On just sellainen :) ilman UNT:tä ei tulisi mitään!

      Poista
    2. No mitäs hittoa!? :) Mun mielestä tämä taas lähtee suht helposti (=ilman muhitteluja) pois ihan normi kynsilakanpoistoaineella. UNT:a jos laittaa alle, niin tippuu kynsiltä muutamassa tunnissa, eli menee oikeastaan ihan hukkaan. Tosin mun Pay Day myös peittää täysin jo kahdella kerroksella, joten lieneekö silläkin jotain tekemistä asian kanssa..? Mä tykkään vetää joskus överit ja laitan kaikkiin kynsiin :D Tämä on yksi niistä harvoista lakoista, joista olen saanut kommentteja ihan vierailtakin ihmisiltä. Toinen on China Glazen Ruby Pumps, josta varsinkin kaupan kassat tuntuvat tykkäävän :)

      Poista
    3. Ruby Pumps on ihana <3 onkohan tätä eri versioita? Tai sitten meillä on eri tyyli lakata mutta minä en saisi ihan tasaista jälkeä kahdella kerroksella. Ja jos on useampi kerros niin en kyllä jaksaisi hinkata ;D mulla UNT pysyy paremmin kuin OPI tai IsaDora :)

      Poista
  4. Söpö toteutus! Ei ole Paydaytä ja minulle se on myös sellainen pitkä projekti että pitäisi hankkia. Nuo kaikki Funin nykyään myytävänä olevat lakat ovat sellaisia että kelpaisi. Cesarsissa voisin tyhjentää Funin lakkojen ekan hyllyrivin kokonaan 😀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Funit on aivan ihania, ei niitä voi olla rakastamatta <3

      Poista
  5. Todella kuvat kynnet.Miulla oli Pay Day, mutta möin pois (kuten muutkin Funit). Siinä alkoi pohja värjääntyä :( Nyt on vastaavat lakat KBShimmeriltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) pitääpä tarkkailla tätä ja ravistella usein!

      Poista
  6. Aivan ihana lakka ja todella kaunis ja tasapainoinen kokonaisuus 😍

    VastaaPoista
  7. Todella kauniit kynnet! <3 Ei ole Pay Dayta, mutta se on hankintalistalla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt se kannattaa hankkia kun vielä saa ;) vaikka itselle synttärilahjaksi!

      Poista
  8. Vau, onpa ihana lakka ja lakkaus! <3 Mulla ei ole Pay Dayta, mutta muita Funin ihanuuksia löytyy :) Mä en sinänsä ole glitterlakkojen suurin ystävä, mutta ne on kivoja juurikin vaikka aksenttikyntenä tai glitterliu'ussa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 FUNien myötä olen ihastunut enemmän glittereihin. Ja UNT:n ja muiden peel-off lakkojen, en usko että muuten tälläisiä käyttäisin!

      Poista
  9. Mullahan on Pay day ja se on upea, voisikin laittaa lakkaa tällä jonoon.

    VastaaPoista
  10. Mitenhän tuo eroaa Cirquen Mirror Mirrorista, onko mitään käsitystä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole mutta näyttää aika samalta. Cirquen lakkoja mulla ei ole :)

      Poista
  11. Eij ymmärrä miten joku ei voi Pay Daystä tykätä?? O_o Itselle uutta himottelemassa.. alkaa vanha(h versio) olemaan jo alle puolenvälin. Nyt seuraksi ostin toisen samantyylisen lakan, Enchanted Polish Amazing =)

    VastaaPoista
  12. Todella hieno lakka. Itse olen moneen otteeseen miettinyt, ostaako vai ei. Vielä ei ole ollut täysin tarvetta, niin olen vain ihaillut. Kiva, kun sait Pay Day -lakan itsellesi ja laitoit tänne siitä jutun. :)
    t. TQ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen onnellinen kun sain tämän, luulen että tälle on paljon käyttöä :)

      Poista

Kiitos kommentista <3